En dygtig leder er ikke blot et godt CV, men er en unik kombination af erfaring, værdier og sociale kompetencer. Et CV kan være relativt nemt at forstå, mens værdier og sociale kompetencer er mere vanskelige. I vores executive search vægter alle tre dele højt. At finde den rette executive kandidat er en kombination af mange faktorer.
Foruden vores search proces tager vi de relevante kandidater ind til et assessment-forløb, med formålet om at opnå et indgående kendskab til kandidaterne, inden der tages et valg. Assessment-forløbet sammensættes ud fra dine behov i tæt samarbejde med dig.
Et assessment forløb kan også benyttes til evaluering af eksisterende medarbejdere og teams.
Vi har med vanskelige processer, der involverer mennesker. Mennesker som bruge meget tid og mentale på at forholde sig til det vi kommer med. Vi har med noget så vigtigt som din afdelings kommende succes. Det mindste man kan forlange er vel kvalitet og professionalisme i det vi gør.
Nedenfor har vi liste 8 områder som beskriver måden og de værdier der ligger bag vores måde at arbejde på:
Vores fokus på Life Science giver os den nødvendige, dybdegående viden om branchen. Dette gør det lettere for os at identificere de rette kandidater med de nødvendige erfaringer, værdier og sociale kompetencer.
Vores netværk inden for Medico, Pharma og Biotek i Danmark er både, bredt og unikt. Dette giver os muligheden for at trække på de rette kontakter for at finde de mest egnede kandidater.
En god search proces kræver et indgående kendskab til dig som kunde, dine unikke behov, jeres kultur og værdier. Dette kendskab er afgørende for success.
Forstå, forholde sig til og identificere gode ledelsesværdier: Screening og evaluering af kandidaternes kvalifikationer og baggrund er en ting. Lige så vigtigt er det, at vi forholder os til personen, motivationen, ledelsesstilen mm. og holder dette op mod både det enkelte team og virksomheden som helhed.
Fortrolighed og integritet: Det er meget vigtigt for os, at vi arbejder med en høj grad af fortrolighed og integritet. Dette gælder både overfor virksomheder, kandidater og øvrige samarbejdspartnere.
Der er ikke to Executive Search stillinger, der er ens – netop derfor bør search processen heller ikke være det. Vi tager udgangspunkt i de erfaringer, vi har gjort os og løbende gør os, men tilpasser også den enkelte proces til både kunden og til kandidaternes behov.
Efter afslutningen af en Executive Search proces er opfølgningen en naturlig del af processen. Vi er i løbende kontakt med den nye leder for at sikre, at det nye samarbejde fungerer godt.
Hvis det er nødvendigt for at finde den rette kandidat, så søger vi gerne på tværs af grænser og finder kvalificerede kandidater fra forskellige regioner og lande.
Hos PharmaPeople er vi certificeret i mere end 12 forskellige analyse og test-værktøjer. Ved at sammensætte flere af disse profiler, kan vi skabe et godt indblik i den enkelte kandidats evner, adfærd og præferencer. Det giver os også mulighed for at sammensætte den testpakke, der passer til lige netop jer som virksomhed og den kandidat, I søger.
Vi tilbyder også muligheden for, at den ledergruppe, som den nye Executive bliver en del af, kan anvende samme testpakke. Således opnår I et styrket kendskab til ledergruppens styrker, potentialer – og ikke hvordan en ny Executive vil passe ind.